ارسال محصولات بامیک

بامیک نامی نیک در صنعت لوله

ارسال محصول توسط بامیک ابتدا به طریقه ی پرداخت مشتری مربوط می شود به این صورت که اگر مشتری خرید را نقد انجام داده باشد. ارسال محصول بامیک برای آنها رایگان خواهد بود. اما اگر به صورت چک خرید انجام شده باشد هزینه ی بار به عهده ی خود مشتری می باشد. دلیل اصلی این کار که حائز اهمیت نیز هست این است که ما از چک مشتری درصد مازاد نمیگیریم.

ارسال محصول بامیک به انتخاب و درخواست مشتری صورت می پذیرد. که ارسال نمونه نیز به صورت رایگان یا به وسیله ی پست و یا با تیپاکس انجام می گردد. به این صورت که اگر مشتری لوله ی خم گرم و یا خم سرد در هر سایزی را بخواهد برش های یک متری از محصول های خواسته شده را برایشان ارسال می کنیم. ارسال اتصالات به صورت تک عددی است.

طریقه ارسال لوله های پی وی سی

در ارسال لوله های پی وی سی مهمترین نکاتی که باید مد نظر گرفته شود موارد زیر است:

1-وسایل نقلیه ای که لوله های پی وی سی را از کارخانه به انبار و یا به کارگاه می برد باید کف صاف داشته باشد که میخ و یا قسمت برآمده و همچنین تیز نداشته باشد. لوله ها به صورت طولی و یکنواخت روی تگیه گاه باید قرار بگیرند.

2-اگر تکیه گاه ها عمودی بود بیشتر از یک متر نبوده و لوله ها هنگام ارسال باید محافظت شوند. کلیه ی فواصل باید مسطح بوده و دارای گوشه های تیز نباشند.

3-لوله های کاسه دار باید یک در میان کنار هم قرار بگیرند و به کاسه ها فشار وارد نیاید.

4-لوله های با قطر متفاوت که داخل هم حمل می شوند نباید آسیب ببینند.

5-قسمت آزاد انتهایی لوله ها که هنگام ارسال از اتاقک وسیله ی نقلیه بیرون است نباید بیشتر از یک متر باشد

6-لوله هایی که از نظر ضخامت با هم متفاوت هستند باید لوله های با ضخامت بیشتر را در زیر و لوله های با ضخامت کمتر را در روی آنها قرار دهیم

7-اگر از بکسل و یا زنجیر برای بستن لوله ها به وسیله ی نقلیه استفاده می کنید حتما در زیرشان از قطعات پلاستیکی و یا نمدی و … استفاده کنید تا به جداره ی لوله ها آسیبی وارد نشود. تسمه های برزنتی و یا تسمه های چرمی بهتر گزینه برای بستن لوله های پی وی سی هستند.

ارسال محصول شرکت بامیک

نحوه ارسال لوله های پی وی سی در بامیک با تمام نکاتی که گفته شد اجرا می گردد و بسته های محصولات سالم به مقصد می رسند. ارسال محصولات بامیک با هماهنگی های لازم بین مشتری و کارشناسان فروش شرکت بامیک به خوبی انجام می گیرد زیرا رضایت مشتری از اصول اولیه ی مجموعه ی مهندسی بامیک است. همکاران محترمی که در پروژه های قبل با ما همراه بودند میتوانند برای تخفیفات همکاری با شماره های زیر در تماس باشند و برای همکاران جدیدی که قصد خرید از شرکت بامیک را دارند تخفیف خرید اول از بامیک را از ما جویا شوند.

لوله برق خم سرد

خانهمحصولاتتماس