اعطای نمایندگی

بامیک نامی نیک در صنعت لوله

انواع لوله های پی وی سی و یو پی وی سی از طریق نمایندگان فروش شرکت بامیک در برخی از شهرهای ایران به فروش می رسد. به علت کاربرد وسیع لوله های پی وی سی برق و اتصالات آنها در صنعت ساختمان سازی استفاده از این نوع لوله ها بسیار فراگیر شده است. توجه به کیفیت و مقاومت این محصولات از مواردی است که در هنگام تولید زیر نظر کارشناسان و مهندسین درجه یک انجام می گیرد.

انواع لوله های تولیدی شرکت بامیک

لوله های برق پی وی سی خم سرد و خم گرم که در مقالات زیر توضیحاتی درباره کیفیت و کاربرد آنها داده شده است در شرکت بامیک تولید شده و از لحاظ کیفیت جزو برترین محصولات در ایران است.

لوله های خم سرد بامیک

 لوله های خم سرد همانطور که میدانید بسیار مقاوم هستند و در دماهای مختلفی می توانند تاب بیاورند. خم شدگی و انعطاف آنها به گونه ای است که نیاز به اتصالات دیگر در اجرا و نصب نیست. با این حال اتصالات آنها هم جزو پرفروشترین محصولات شرکت بامیک هست که در شرایطی که نیاز زوایای تند است از این اتصالات برای راحتی بیشتر استفاده می شود.

لوله های خم گرم بامیک

لوله های خم گرم نیز مانند لوله های خم سرد از کیفیت بالا و مقاومت زیادی برخوردارند. و همانطور که می دانید برای خمش لوله های خم گرم نیاز به حرارت دادن آن است تا در زوایای تند نشکنند. اما مزیت مهم و قابل توجه لوله های برق خم گرم بامیک نسبت به محصولات مشابه دیگر در بازار این است که خم شدن لوله های خم گرم بدون نیاز به حرارت است. زیرا که فرمول ساخت و تولید لوله خم گرم بامیک با بررسی و آزمون های فراوان مختص شرکت بامیک بوده و از همکاری مهندسان تولید لوله ها به وجود آمده است.

اعطای نمایندگی بامیک سمنان

منصوری مدیر بازرگانی مجموعه تولیدی لوله های پی وی سی با برند تجاری بامیک سمنان:

شرکت بامیک در استان سمنان واقع در شهرک صنعتی گرمسار خیابان صنعت 11 قرار گرفته

که تولید کننده ی لوله های یو پی وی سی برقی و لوله های یو پی وی سی هواکشی است.

نحوه اعطای نمایندگی برای شهرهای باقیمانده که اقدام به اخذ نمایندگی میکنند را خدمت شما عرض میکنیم. در حال حاضر شرکت ما با استانهایی مثل تهران بزرگ ، استان خراسان رضوی مشهد ، استاد مرکزی و استان مازندران در حال فعالیت هست اعطای نمایندگی ما به این همکاران کاملا انحصاری است یعنی در این استان ها هیچ گونه لوله ای به اشخاص یا سازندگان محترم و یا همکاران الکتریکی داده نمی شود و تمامی این موارد انحصاری دست این عزیزان هست که نمایندگی ما را دارند و به صورت انبار مرکزی ما در این استان ها هستند و محصولات ما را به صورت پخش گسترده در اختیار دارند.

طریقه ی اعطای نمایندگی بامیک

در ابتدا شما به طور میانگین دو تا سه ماه با مجموعه ما باید فعالیت داشته باشید. شرکت بامیک در این مدت تعهدی از قبیل اینکه شرکت و یا شخصی اقدام به خرید بیشتر از شرکت بکند احتمال همکاری با آن شرکت یا شخص بررسی می شود و ممکن است به آن شرکت یا شخص نمایندگی نیز بدهد را نسبت به شما ندارد.

سه ماه میانگین خرید شما بررسی خواهد شد. پس از پایان سه ماه میزان توان خرید شما به چه شکلی است از لحاظ پرداخت چگونه عمل کردید (مثال 40 تا 45 درصد نقدی پرداخت کرده اید و چک ها را به طور مداوم پاس کرده و به مشکل نخورده ایم ) ، چقدر در آن منطقه برش دارید و نحوه ی ارتباطتان به چه گونه بوده است لحاظ خواهد شد . برای اطلاع از نحوه ی دقیق اعطای نمایندگی می توانید  با ما در ارتباط باشید.

محصولات ویژه بامیک

_

_

_

_

خانهمحصولاتتماس