بهترین برند لوله فاضلاب

بهترین برند تولید کننده ی لوله فاضلاب

بومی سازی شدن تولید لوله ی فاضلاب علت اصلی وجود بهترین برند لوله فاضلاب در ایران شده است. تولیدهای ایرانی توانسته با تولیدهای خارجی لوله فاضلاب رقابت مثبتی داشته باشند. در این مقاله 10 مورد از بهترین برندهای لوله های فاضلاب را معرفی می کنیم:

1-پلیمر گلپایگان

این شرکت تولید کننده ی لوله های پلیمری ، پی وی سی فاضلاب و پوش فیت است که علاوه بر کیفیت در جنس تولیدی قیمت مناسبی نیز برای عرضه ی محصولات دارد. لوله پلیمر یکی از لوله های تولیدی این شرکت است که برای نصب در شبکه آب و فاضلاب شهری و روستایی و همینطور سیستم فاضلاب خانگی مورد استفاده قرار میگیرد و مقاومت بالا در مقابل اسیدها و بازها دارد.

برند برتر لوله فاضلاب2-نیوفلکس

از برندهایی که زیر مجموعه ی گیتی پسند اصفهان است نیوفلکس را می توان نام برد که این مجموعه نیز به تولید لوله ها و بست های پوش فیت می پردازد این محصولات اغلب برای لوله کشی های ساختمان های مسکونی به کار می روند که وظیفه ی انتقال آب را برعهده دارند.

مقاله مرتبط : لوله فاضلاب و انواع آن

3- صدرا پلاست

این برند پیشرو در تولید لوله ها و اتصالات پی وی سی در کشور است که به تولید لوله های پلیکای فاضلابی برای انتقال فاضلاب های صنعتی و مسکونی می پردازد. همچنین تولید لوله های دیگر مانند پلی اتیلن ، پوش فیت ، چدنی ، سیمانی و ئوجداره کاروگیت نیز برعهده دارد. انواع دیگری از محصولات از قبیل سیفون ، زانو 44 و 90 درجه ، سه راهی 45 و 90 در جه ، سیفون ، سه راهی دریچه و سیفون را تولید می کند.

4-بسپار یزد

از کارخانه های فعال در صنعت تولید لوله های فاضلابی است که 4 برند نیک ، مارینا ، پتروپپالایش نیک و پایا را در بازار دارد که محصولات خود را ارائه می دهند. لوله هایی که این کارخانه تولید می کنند از جنس سه لایه و پوش فیت هستند که در زمینه ی انتقال فاضلاب و شبکه های آبرسانی مورد استفاده قرار میگیرند. این محصولات صدا را از خود عبور نمیدهند و در دسته ی لوله های بی صدا (silent) می باشند و گزینه ی مناسبی برای نصب در محیط های مسکونی و اداری هستند.

10 برند برتر لوله فاضلاب5-پارس پلاست

لوله هایی که این کارخانه تولید می کند لوله های فاضلابی و ناودانی است که هر کدام در سایزهای مختلف و قطرهای متفاوتی تولید می شوند. لوله های فاضلابی پارست پلاست از اندازه 40 تا 315 میلیمتر تولید می گردد .

6-پلی ران اتصال

فعالیت شرکت پلی ران اتصال در زمینه تولیدات لوله های پلی اتیلن و پلی پروپیلن و اتصالات آنهاست. این برند از قدیم ترین برندهای تولید کننده است. که در سیستم فاضلاب شهری و سیستم آبیاری از محصولات این شرکت می توان استفاده کرد.

مقاله مرتبط : لوله پلی اتیلن وزین پایپ

7- داراکار

این شرکت نیز از قدیمی ترین برند فعال در حوزه تولیدات لوله های پلیمری و پی وی سی است که برای صنعت فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرند. سایز لوله های این برند از 23 تا 315 میلی متر است که امکان مدفون شدن زیر خاک را دارند.

8- آویسا لوله جی

از 4 دهه ی گذشته برند آیسا لوله جی در ایران مشغول به فعالیت است که لوله های پلی اتیلن فاضلابی را تولید و به بازار عرضه می کند. لوله های این برند قابلیت نصب در زیر زمین را دارند و طبق استاندارهای بین المللی ساخته می شوند. سایز تولید این لوله ها از 132 تا 160 میلی متر است و انواع اتصالات مخصوص لوله ها نیز در بین این محصولات تولید می گردند

لوله های فاضلابی9- آذین لوله

از پر سابقه ترین های صنعت تولید لوله های تک لایه ی پلی مری ، کارخانه آذین لوله است . کیفیت ساخت محصولات این برند بسیار بالا بوده و از مواد اولیه عالی همراه با تکنولوژی پیشرفته برای تولید محصولات خود استفاده می کند. مرکز اصلی آذین لوله در اصفهان واقع است و از این شهر به شهرهای ایران و کشورهای دیگر نیز محصول صادر می کند. فناوری بالا در ساخت لوله های فاضلاب از مشخصه ی اصلی آذین لوله است.

مقاله مرتبط : رفع نشتی لوله پی وی سی

10-نیوپایپ

برند نیوپایپ در کنار برند آذین لوله از زیر مجموعه های کارخانه های گیتی پسند اصفهان هستند. نیوپایپ وظیفه ی تولید لوله های پنج لایه را برعهده دارد که در همین زمینه از برترین برندهای تولید لوله های فاضلابی قرار گرفته است و بازار مصرفی خوبی دارد. کیفیت محصولات نیوپایپ انواع گواهی های برتر را از آن خود کرده است. از مشخصات لوله های نیوپایپ می شود به عمر طولانی آن ها و همینطور تحمل دمای 90 درجه ی آن اشاره کرد. در مقابل شکستگی و ضربه نیز استحکام بالایی را از خود نشان می دهند.

جمع بندی

برای انتخاب بهترین برند لوله های فاضلابی باید حتما کیفیت و اصالت برند را در نظر بگیرید و در اولویت قرار دهید چون محصول خریداری شده باید در برابر مواد شیمیایی خورنده و مضر مقاوم باشد و باعث وجود مشکلات عدیده نگردد. همانطور که در برندهای بالا مشخص است کارخانه های فراوانی برای تولید لوله های فاضلاب وجود دارد که بهترین برند لوله های فاضلاب موارد بالا می باشند شما برای خرید بهترین برند باید مشخصات هر لوله و عملکرد و کاربرد آنها را بدانید تا هر کدام را در جای خود مورد استفاده قرار دهید. شرکت مهندسی بامیک که خود تولید کننده ی لوله های برق پی وی سی و یو پی وی سی می باشد برای تکمیل اطلاعات شما مشاوره های رایگان دارد که میتوانید با اتصال به کارشناسان صنعت لوله سوالات خود را بپرسید و در خرید بهترین انتخاب را داشته باشید.

برای کسب اطلاعات در مورد لیست قیمت انواع لوله پی وی سی کلیک کنید.

منبع مقاله : بهترین برند لوله فاضلاب – 10 برند برتر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهمحصولاتتماس