لوله برق خم گرم

لوله برق خم گرم از مواد پی وی سی نو و مرغوب در بهترین پالایشگاه های کشور تولید می شوند که بر حسب نیاز شما در سه سایز 2 ، 5/2 و 3 قابل خرید هستند بسته بندی لوله های پی وی سی نسبت به سایز متفاوت است لوله سایز 2 و 5/2 20 عددی و سایز 3 در بسته بندی 10 تایی ارائه می شود.

هر کدام از لوله خم گرم پی وی سی حدودا 6 متر طول دارد و در دو رنگ سفید ( درجه 1) و طوسی (اقتصادی) تولید می گردند این نکته را در نظر داشته باشید که هر دو رنگ به صورت استاندارد عرضه می شوند.

مقاله مرتبط: لوله برق خم سرد

مصرف کنندگان لوله برق خم گرم

این محصول اغلب توسط برق کاران ، تولید کنندگان و سازندگان لوازم خانگی ، شرکت های ساختمانی ، تعمیر کاران و همچنین پخش کنندگان لوازم خانگی استفاده می شود. و حتی برای سازه های بتنی این لوله ها در بین بتن ها نیز قرار میگیرند.

ویژگی لوله برق خم گرم

به علت اینکه این نوع لوله کامل نسوز است و زمانی که در مقابل آتش قرار میگیرد شعله ور نمی شود و به شکل زغال در می آید بسیار حائز اهمیت است و این ویژگی باعث شده است که سازمان استاندارد کشوری این جنس لوله را برای سیم های برق صادر کند. تا هنگام اتصال لوله ها و دمای بالا این لوله ها شعله ور نشوند و آتش سوزی و مشکلات دیگر رخ ندهد.

 

 

طریقه نگهداری از لوله خم گرم

لوله هایی که مجموعه مهندسی بامیک به بازار عرضه می کند با توجه به ویدیو بالا تست توسط مشعل و یا هر شعله دیگری می شوند و کیفیت بالای آن ها کاملا مشخص میگردد . این نوع لوله ها نیاز به نگهداری درست دارند که آسیبی به آنها نرسد از شرایط نگهداری لوله برق پی وی سی این است که از نور مستقیم آفتاب دور بمانند و همینطور در هنگام حمل و نقل و یا انبار کردن ، ضربه های محکمی به آنها نخورد.

کد استاندارد لوله پی وی سی چیست ؟

برای اطلاع از استاندارد بودن و اصالت کالایی که دریافت می کنید می توانید کد 10 رقمی روی لوله ها را به شماره 10001517 ارسال کنید. روی لوله ها به جز کد استاندارد ، تاریخ و ساعت توید ، قطر لوله و همینطور برند لوله نیز چاپ شده است.

مقاله مرتبط: لوله پی وی سی برق

نحوه ی استفاده از لوله برق خم گرم پی وی سی

برای استفاده از این محصول باید اتصالات مربوطه مانند زانویی ، بوشن ، جعبه کلید و … و همینطور خرطومی های پی وی سی همگی کد استاندارد داشته و نسوز باشند. برق کاران اغلب به منظور استفاده از این لوله ها ، به جای استفاده از زانویی پی وی سی کوتاه یا زانویی پی وی سی عصایی ، لوله ها را خم می کنند.

کدهای روی لوله های پی وی سی به چه معناست؟

هر کدی که روی لوله ها چاپ می شود معنایی دارد که برخی واضح هستند برخی را باید در موردشان اطلاعات کسب کرد. کدهای ساعت و تاریخ تولید و همینطور نام برند ساخت لوله ها مشخص هستند اما کدهای قطر لوله مانند کد 5/1 * 2 نشانگر آن است که لوله 800 گرم دارد یعنی گوشت لوله 5/1 میلی متر است. همینطور کد 8/1 * 2 به منظور این اس که لوله 900 گرم است و کد 2 * 2 نشانگر این است که لوله 1000 گرم دارد.

مشخصات لوله برق خم گرم پی وی سی (سایز و وزن)

مشخصات فنی لوله پی وی سی 6 متری که درابعاد مختلف تولید می شوند به شرح زیر است:

سایز 2 : از لحاظ وزنی به سه وزن تقسیم می شود 800 ، 900 و 1000 گرمی. که ضخامت هر کدام به ترتیب 5/1 ، 8/1 و 2 میلی متر است.

سایز 5/2 : ضخامت 5/1 میلی متری با شعاع 5/2 سانتی متر

سایز 3 : با شعاع 2/3 سانتی متری و ضخامت 2 میلی متری

سایز

شعاع (سانتی متر) وزن (گرم)
2 2 800/900

 

5/2

 

5/2

 

1000/1200
3

2/3

1500

کاربرد لوله برق خم گرم پی وی سی :

در لوله کشی ساختمانی برای محافظت و جلوگیری از آسیب دیدن سیم های برق از این نوع لوله استفاده می شود که از ماده ی بسیار انعطاف پذیری تولید شده است و نسبت به سایر لوله ها از تکنولوژی بالاتری برخوردار می باشد و مزایای بیشتری نسبت به لوله های برق دیگر دارد:

  • در برابر سایش و خوردگی و همینطور مواد شیمیایی بسیار مقاومند
  • وزن سبکی دارند
  • جابجایی و حمل و نقلشان آسان است
  • امنیت بیشتری را نسبت به سایر لوله برق دارند
  • عمر طولانی تر
  • منعطف و عایق بودن آنها
  • مدول الاستیسیته بالا
  • قیمت مناسب
  • استحکام کششی بلند مدت

برای برخورداری شما مشتریان عزیز از کیفیت بالای محصولات پی وی سی و همینطور قیمت مناسب تر از بازار ، فروش این محصولات با در نظر گرفتن شرایط شما انجام می پذیرد. کارشناسان مجموعه مهندسی بامیک بهترین ها را برای شما عزیزان تدارک دیده است. ارتباط با کارشناسان با شماره ها و راه های ارتباطی زیر امکان پذیر می باشد.

تماس با بامیک پایپ

لوله پی وی سی | قیمت لوله پی وی سی

برای کسب اطلاعات در مورد لیست قیمت انواع لوله پی وی سی کلیک کنید.

منبع مقاله : لوله برق خم گرم سمنان

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهمحصولاتتماس