خرید پی وی سی در شیراز

خرید پی وی سی در شیراز


لوله پی وی سی در شیراز

در هنگام خرید لوله پی وی سی در شیراز این اطلاعات را در ذهن داشته باشید که لوله پی وی سی از نوعی پلاستیک ساخته شده که کاربرد فراوانی دارد. تولید لوله های پی وی سی در رنگ بندی های مختلفی صورت می گیرد رنگ بندی روشن مانند سفید ، آبی آسمانی ، طوسی و … .

لوله پی وی سی برای محافظت کابل ها و سیم ها استفاده می شود سیم کشی های برق را لوله پی وی سی برق می تواند پوشش بدهد. که انواع مختلفی دارد و خرید لوله پی وی سی در شیراز با تمام لوازم جانبی آن امکان پذیر است.

لوله های پی وی سی در شاخه های 6 متری تولید می شود و دسته بندی آن نیز براساس سایز قطر آن است که در مقاله انتهای صفحه ، قیمت و اندازه های آن قید شده است.

انواع لوله پی وی سی

اگر به دنبال فروشنده معتبر برای خرید لوله پی وی سی در شیراز هستید ما را در ادامه این مطلب دنبال کنید.

لوله پی وی سی که برای برق استفاده می شود دو نوع دارد که عبارتند از :

لوله برق خم گرم پی وی سی

لوله برق خم سرد پی وی سی

که در ادامه هر کدام را برایتان توضیح می دهیم:

انواع پی وی سی در شیراز

خرید لوله پی وی سی در شیراز

لوله برق خم گرم پی وی سی

وقتی صحبت از لوله برق خم گرم است باید به این نکته توجه داشته باشید که برای خم کردن این نوع لوله حتما آن را حرارت داده و سپس خم کنید همین مورد باعث شده که لوله خم گرم کاربرد کمتری نسبت به لوله خم سرد داشته باشد.

لوله خم گرم نیز رنگ بندی دارد و در دو رنگ تولید می شود. رنگ سفید درجه یک است و رنگ طوسی اقتصادی است.

 

ویژگی لوله خم گرم برق پی وی سی

هنگام خرید پی وی سی در شیراز حتما به این موضوع توجه کنید که مهمترین ویژگی این نوع لوله که باعث اهمیت ویژه آن شده است نسوز بودن آن و غیر قابل اشتعال بودن این لوله است که اگر زمانی در مقابل آتش و حرارت بالا باشد به هیچ عنوان شعله ور نمی شود زیرا گازی از خود ساطع می کند که باعث جلوگیری از آتش سوزی می شود. همین موضوع دلیل استفاده از این لوله در سیستم برق کشی می باشد.

لوله خم سرد پی وی سی

لوله خم سرد به لوله ای گفته می شود که برای خم کردن آن نیازی به حرارت نباشد و به راحتی با دست و با فنر خم ، خم می شود این نوع لوله قابلیت انعطاف بالایی دارد به هر زاویه ای که مد نظر دارید خم می شود و سه نوع دارد : معمولی ، نیمه قوی و قوی.

در مقاله زیر به تمامی ویژگی ها و کاربردهای لوله برق خم سرد اشاره شده است.

مقاله مرتبط: لوله برق خم سرد

تفاوت لوله خم سرد و خم گرم پی ی سی

مهمترین تفاوت این دو محصول مجموعه مهندسی بامیک که شما باید هنگام خرید لوله پی وی سی در شیراز به این نکته توجه کنید این است که لوله خم گرم با حرارت خم می شود و لوله خم سرد به حرارت نیازی ندارد و با فنر مخصوص خم ، خم می شود که در بالا اشاره شد. تفاوت عمده در شکنندگی لوله خم گرم نسبت به لوله خم سرد است. از شباهت های مهم هر دو لوله این است که هر دو به راحتی بازیافت می شوند و پسماند ندارند.

مجموعه مهندسی بامیک با ارسال رایگان نمونه محصول ، خرید لوله پی وی سی در شیراز را برای شما عزیزان امکان پذیر کرده است شما می توانید با شماره های زیر با کارشناسان ما تماس گرفته و سفارش خود را در میان بگذارید.

تماس با بامیک پایپ

لوله پی وی سی | قیمت لوله پی وی سی

برای کسب اطلاعات در مورد لیست قیمت انواع لوله پی وی سی کلیک کنید.

منبع مقاله : خرید لوله پی وی سی در شیراز

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهمحصولاتتماس