فروش لوله برق بامیک

فروش لوله برق بامیک


لوله برق

لوله های عایقی که از داخل آن ، سیم برق را عبور میدهند لوله برق میگویند که برای جلوگیری از برق گرفتگی انسان و همینطور برای محافظت از سیم برق مورد استفاده قرار میگیرند.

کاربرد لوله برق

لوله برق ها در مکان های مختلفی استفاده می شوند مانند هتل ها، تاسیسات ، بیمارستان، ساختمان های مسکونی و اداری ، مراکز تجاری و صنعتی و …

لوله برق نسوز بامیکراهنمای خرید لوله برق و اتصالات و قیمت آنها

از ملزومات ساختن یک ساختمان تجاری ، اداری و یا مسکونی داشتم سیستم برق و روشنایی آن است که نیازمند بررسی کیفیت بالای لوله برق های استفاده شده در ساختمان می باشد. انتخاب و خرید لوله برق و مورد استفاده قرار دادن آن در جاهای مشخص شده سیم برق از مهمترین بخش ساختمان سازی است و همچنین محافظت از اتصالات و سیم های برق در مقابل پارگی ، پوسیدگی و خطرات این چنینی نیز موضوع حائز اهمیتی در هنگام ساختمان سازی است.

مقاله مرتبط : انواع اتصالات برق

فروش لوله برق

به دلیل اینکه این دسته از محصولات در سیستم برقی بسیار متنوع هستند و هر کدام از اتصالات و لوله برق ها کاربرد مخصوص خود را دارند نیاز به دانستن اطلاعات و پیش زمینه درباره ی این محصولات پیش می آید که اگر این شناخت وجود نداشته باشد احتمال خرید مناسب را نخواهید داشت برای گرفتن اطلاعات درست و معتبر نیازمند مجری و پیمانکار برق برای مشاوره در مورد انتخاب محصول هستید که میتوانید برای این منظور از کارشناسان مجموعه مهندسی مجرب بامیک راهنمایی بخواهید و محصول مورد نظر خود را با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت تهیه کنید.

انواع لوله برق

انواع مختلفی از لوله برق وجود دارد که هر کدام برای کاربردی طراحی شده اند. لوله برق فولادی ، لوله برق خم سرد یو پی وی ، لوله برق خم گرم یو پی وی سی ، پلی اتیلن ، پلی آمید ، گالوانیزه سرد و گرم از انواع لوله برق ها هستند که بهترین نوع آنها در مجموعه مهندسی بامیک با قیمت مناسب و کیفیت بالا قابل فروش می باشند. در زیر به توضیح هر یک از لوله های برق می پردازیم:

1_لوله برق فولادی:

این محصول همانطور که از نامش مشخص است جنسی از فلز فولاد دارد. فولاد مقاومت بالایی در برابر فشار مستقیم ، ضریات و یا خم شدگی دارد و برای برق کشی ساختمان استفاده می گردد. از معایب استفاده از لوله برق فولادی احتمالا زنگ زدگی آن در مقابل رطوبت است .

لوله های الکتریکی فلزی لوله های خم نشدنی هستند که از فولاد گالوانیزه ساخته میشوند و گاهی ممکن است از آلومینیوم نیز باشند که امکان خم کردن آنها به صورت دستی وجود ندارد اما با خم کن مجرای برق به راحتی خم می شوند. فلز فولاد از پرهزینه ترین گزینه ها برای لوله کشی برق ساختمان است.

انواع لوله برق فولادی:

– مشکی

– گالوانیزه درز جوش

– گالوانیزه عمقی داغ

– گالوانیزه بدون درز ضد انفجار

– قابل انعطاف یا فلکسیبل

نکته مهمی که در استفاده از این نوع لوله های فولادی باید در نظر داشت این است که این لوله ها نباید در معرض تابش مستقیم نور خورشید و همینطور رطوبت بالا قرار بگیرند زیرا عمر و عملکرد این محصولات کم می شود.

لوله برق فولادی

لوله برق فولادی

2_لوله برق پلی اتیلن:

از پرفروش ترین لوله های برق در کشور است زیرا وزن بسیار کمی دارد و از خستگی بیش از حد برق کاران جلوگیری می کند همینطور به خاطر استفاده از مواد پلیمری در ساخت آن حائز همیت است و کیفیت بالای محصول سرعت اتصال آن را بالا میبرد. انعطاف بسیار بالایی دارد که این مورد نیز به خاطر استفاده از مواد پلیمری برای ساخت این نوع لوله است و قیمت آن با تمام این مزایا کمی بیشتر از بقیه لوله برق هاست که به خاطر کیفیت ارزش بالایی دارد.

فروش لوله برق پی وی سی

فروش لوله برق پی وی سی بامیک

3_لوله برق پی وی سی PVC:

قطعا نام لوله پلیکا را شنیده اید این نوع لوله برای برق کاری استفاده میشود که انعطاف پذیری بالا و مقاومت خوبی مانند لوله های پلی اتیلن دارند. پلاستیک سختی که پی وی سی نام دارد برای محافظت از سیم های برق در سیم کشی ساختمان کاربرد دارد که در مقابل رطوبت، ضربه ، تابش نور خورشید ، فشار ، خم شدگی و … مستحکم هستند.

مقاله مرتبط: لوله پی وی سی برق

4_لوله برق یو پی وی سی UPVC:

این نوع لوله کاملا شبیه به لوله پی وی سی است تنها تفاوتی که دارد میتوان به مقاومت بالای آن در برای حرارت و آتش اشاره کرد.

5- لوله برق خرطومی فلکسیبل:

لوله برق خرطومی ظاهری مانند فنر دارند و از انعطاف بالایی برخوردارند به همین دلیل به این لوله ها فلکسیبل و یا قابل انعطاف گفته می شود.  در سه مدل تهیه میشوند که نمونه ساده آن از مواد پلیمری ساخته می شود.

6-لوله برق فلکسی:

تولید این محصول با روکش عایق و نیز بدون روکش عایق نیز هست اگر عایق دار تولید شود توانایی و مقاومت بالایی خواهد داشت این مدل خرطوم در فضار باز مانند پشت بام ، روی دیوار ساختمان و برای سیم کشی روکار است .

مواردی که ذکر شد با توجه به شرایط ساختمانی و انتخاب شما برای خرید بررسی شده است. از آنجایی که کیفیت در این امر بسیار مهم و ضروری است لذا اطلاعات مفید و کافی در این باره کسب کرده و سپس اقدام به خرید نمایید. برای مشاوره و داشتن هرگونه سوال در مورد فروش لوله برق میتوانید با ما در تماس باشید. همراه شما هستیم.

تماس با بامیک پایپ

لوله پی وی سی | قیمت لوله پی وی سی

برای کسب اطلاعات در مورد لیست قیمت انواع لوله پی وی سی کلیک کنید.

 

منبع مقاله : فروش لوله برق

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهمحصولاتتماس